Vážení rodiče, vedení školy a učitelský sbor Vás srdečně zvou na KONZULTAČNÍ ODPOLEDNE,které se bude konat ROZMÍSTĚNÍ UČITELŮ - bude později |
Výzva k podání nabídek
(pro účely uveřejnění na www.msmt.cz nebo www stránkách krajů pro zadávání zakázek z prostředků finanční podpory OP VK, které se vztahují na případy, pokud zadavatel není povinen postupovat podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů)
Číslo veřejné zakázky (bude doplněno poskytovatelem dotace)1 |
C153525 |
Název programu: |
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost |
Registrační číslo projektu |
CZ.1.07/1.1.00/56.0028 |
Název projektu: |
Modernizace výuky cizích jazyků |
Název veřejné zakázky: |
Zahraniční jazykově-vzdělávací pobyt – Gymnázium Soběslav |
Předmět veřejné zakázky (služba/dodávka/stavební práce) : |
služba |
Datum vyhlášení veřejné zakázky: |
22. 9. 2015 |
Název/ obchodní firma zadavatele, právní forma: |
Gymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II |
Sídlo zadavatele: |
Dr. Edvarda Beneše 449/II, 392 11 Soběslav |
Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele, vč. kontaktních údajů (telefon a emailová adresa) |
Mgr. Petr Lintner ředitel 381 503 912 (739 071 104) |
IČ zadavatele: |
60064765 |
DIČ zadavatele: |
CZ60064765 |
Kontaktní osoba zadavatele, vč. kontaktních údajů (telefon a emailová adresa): |
Mgr. Petr Lintner ředitel 381 503 912 (739 071 104) |
Lhůta pro podávání nabídek (data zahájení a ukončení příjmu, vč. času) |
Zahájení 23. 9. 2015 v 8.00 hod. Ukončení 6. 10. 2015 do 8.00 hod. Otevírání obálek proběhne dne 6. 10. 2015 v 9.00 hod. |
Popis předmětu veřejné zakázky: |
Zajištění jazykově-vzdělávacího pobytu s výukou anglického jazyka v zahraničí včetně všech souvisejících služeb pro 20 žáků a 2 učitele, zajištění jazykově-vzdělávacího pobytu s výukou německého jazyka v zahraničí pro 10 žáků a jednoho učitele (viz příloha č. 5 - specifikace zakázky). |
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky v Kč: |
415 290 Kč včetně DPH
|
Typ veřejné zakázky |
Zakázka malého rozsahu. Nejedná o zadávací řízení podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Lhůta pro dodání (zpracování veřejné zakázky)/ časový harmonogram plnění/ doba trvání veřejné zakázky |
Podpis smlouvy do 3 dnů ode dne výběru dodavatele. Předpokládaná doba realizace veřejné zakázky od 6. 10. 2015 do 31. 12. 2015.
|
Místa dodání/převzetí plnění: |
1) Gymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II, 392 11, 1. patro, sekretariát 2) Nabídku podávají uchazeči v tištěné podobě na adresu zadavatele, nebo osobně na sekretariátu v zalepené obálce s nápisem „Výběrové řízení - Zahraniční jazykově-vzdělávací pobyt – Gymnázium Soběslav“ |
Hodnotící kritéria: |
Jediným hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena včetně DPH. |
Požadavky na prokázání splnění základní a profesní kvalifikace dodavatele: |
Uchazeč o veřejnou zakázku předloží v prosté kopii dokumenty, které nesmí být starší 90 kalendářních dnů:
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby uchazeče: |
Uchazeč uvede ve své nabídce kontaktní osobu ve věci veřejné zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na písemnou formu nabídky (včetně požadavků na písemné zpracování smlouvy dodavatelem): |
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě a podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Návrh smlouvy musí být rovněž podepsán oprávněnou osobou. |
Požadavek na zpracování nabídky a způsob zpracování nabídkové ceny |
Nabídka musí obsahovat:
1) Vyplněný formulář Krycí list (viz příloha č.1) 2) Čestné prohlášení (viz. příloha č. 2) 3) Čestné prohlášení viz příloha č. 3) 4) Doplněný návrh smlouvy (viz příloha č. 4) 5) Profesní kvalifikační předpoklady v prostých kopiích 6) Popis programu nabízených pobytů včetně specifikace všech služeb, které jsou součástí ceny
|
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: |
Smlouva s vybraným dodavatelem zavazuje dodavatele, aby umožnil všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním veřejné zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). |
Další podmínky pro plnění veřejné zakázky: |
Nabídka musí být podána v českém jazyce.
|
Podmínky poskytnutí zadávací dokumentace |
Zadávací dokumentace je obsažena v této výzvě. Obchodní podmínky a specifikace jsou přílohou této výzvy. Výzva a její přílohy jsou zveřejněny na portálu poskytovatele dotace (http://www.op-vk.cz). Výzva obsahuje tyto přílohy: č. 1 Krycí list nabídky č. 2 Čestné prohlášení (splnění kvalifikačních předpokladů) č. 3 Čestné prohlášení (příručka OPVK) č. 4 Návrh smlouvy č. 5 Specifikace zakázky |
Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení před jeho ukončením zrušit. |
Kontaktní osoba pro případ doplnění formuláře před jeho uveřejněním na www.msmt.cz/ www stránky ZS.
Jméno: |
Petr |
Příjmení: |
Lintner |
E-mail: |
|
Telefon: |
381 503 912 |
…………………………………………
Mgr. Petr Lintner - ředitel
1 Číslo zakázky bude doplněno MŠMT/ZS (krajem) před zveřejněním.
Gymnázium, Soběslav, Webmaster: Balounova"@"gym-so.cz |
Dnes | 383 | |
Včera | 480 | |
Tento týden | 2112 | |
Tento měsíc | 7193 | |
Vše | 392812 |